Raport Sustenabilitate

Transparență și comunicare responsabilă a practicilor specifice acestuia de-a lungul lanțului de aprovizionare a fost un proces care a necesitat timp. Dorința noastră a fost și rămâne să le oferim clienților noștri produse sustenabile obținute prin procese în cadrul cărora drepturile lucrătorilor sunt respectate, impactul negativ asupra mediului este diminuat, iar standardele de calitate pentru obținerea produselor sunt strict respectate. Nu în ultimul rând, ne dorim să comunicăm corect legătura dintre eforturile noastre și cele ale colaborării cu partenerii noștri pentru a atinge performanțele dorite. Tratăm reclamațiile venite din partea stakeholderilor noștri cu mare responsabilitate și ne concentrăm pe soluții. Prin intermediul campaniilor de marketing, ne propunem să promovăm produsele noastre și brandul PENNY, dar și să comunicăm toate eforturile noastre cu privire la sustenabilitate. În anul 2021 nu au existat incidente de neconformare cu privire la campaniile de marketing. Evaluăm în mod continuu performanțele și progresele privind comunicarea și transparența în relația cu toți stakeholderii, iar orice neînțelegere privind obiectivele și practicile de comunicare responsabilă este discutat atât intern, cu experții din companie, cât și cu stakeholderii externi, experți în domeniul relațiilor publice. Pentru a comunica în mod eficient și responsabil, colaborăm cu echipe profesioniste în domeniul comunicării și avem noi înșine experți interni în cadrul echipei de marketing, resurse umane și comunicare corporativă. De-a lungul lanțului de aprovizionare, lucrăm cu diverși parteneri. Atât noi, cât și aceștia, ne supunemprevederilor legale cu privire la protecția și informarea consumatorilor și la practicile de marketing și vânzări. Ne angajăm să respectăm toate cerințele de calitate și ne asigurăm că toți colaboratorii noștri sunt informați cu privire la acestea și că depun toate eforturile pentru respectarea lor. Suntem transparenți cu privire la tot ceea ce presupune dezvoltarea brandurilor și comercializarea produselor noastre. Introducerea conceptului de sustenabilitate și În 2021, am organizat o campanie de comunicare dedicată managementului risipei alimentare, în cadrul căreia PENNY a invitat stakeholderii la diferite acțiuni care îi ajută să cunoască și să aprofundeze conceptul de risipă alimentară și felul în care pot integra practicile sustenabile în viața lor de zi cu zi. „PENNY la zi“ reprezintă o serie de evenimente recurente, online sau offline, pe care le organizăm în încercarea de a a arăta mai îndeaproape: ce înseamnă PENNY, care este valoarea pe care o aducem clienților noștri și comunităților din care facem parte, și, în general, ne dorim să fim mai transparenți în comunicare și mai aproape de toți stakeholderii. Totodată, 2021 a fost un an bogat și în campanii, nu doar în evenimente. A fost primul an, în care am implicat consumatorul în cadrul campaniilor de loializare să susținem împreună cauze sociale din comunitățile noastre. CAMPANII CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy