RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

ETICA ÎN PROCESELE DE APROVIZIONARE EXPLICAREA IMPACTULUI Principalul obiectiv pentru noi, este acela de a îndeplini și depăși așteptările clienților noștri care sunt din ce în ce mai preocupați de proveniența alimentelor și acordă o mai mare atenție modului în care ele sunt produse, din perspectiva impactului asupra mediului, dar și a justiției sociale și a standardelor de siguranță alimentară. Integrând sustenabilitatea în lanțul de aprovizionare, ne îmbunătățim performanța, reducem riscurile și construim și consolidăm încrederea în produsele comercializate de noi. Întregul lanț de aprovizionare reprezintă un spațiu prielnic pentru implementarea de strategii și acțiuni sustenabile. Astfel, în dezvoltarea relațiilor durabile cu furnizorii ne asigurăm de respectarea celor mai înalte standarde de calitate, de protejare a mediului și de natură socială pe întregul lanț de aprovizionare. Conștientizăm importanța promovării produselor sustenabile în toate etapele lanțului valoric și colaborăm cu furnizori locali pentru a le oferi clienților noștri produse românești, realizate cât mai natural și sustenabil. CUM CONTROLĂM IMPACTUL Pe baza aplicării principiilor dezvoltării durabile, controlul aprovizionării și dezvoltarea criteriilor ecologice în selectarea furnizorilor externi, am dezvoltat lanțuri de aprovizionare sustenabile. Toți furnizorii noștri au agreat să respecte codul nostru de conduită care definește standardele minime nenegociabile pe care furnizorii trebuie să le respecte în tranzacțiile comerciale. Prin intermediul codului de conduită ei sunt obligați să determine, să analizeze și să prioritizeze drepturile omului și impacturile ecologice al activităților de afaceri și să ia măsurile adecvate pentru a le remedia sau atenua. Continuăm să ne aprovizionăm în mod responsabil prin investiții la nivel local pentru dezvoltarea furnizorilor, informarea acestora cu privire la cerințele din România și cele la nivelul REWE Group și informarea clienților referitor la țara de origine a produselor, elemente de nutriție și ingredientele alimentelor. IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE În 2022 ne-am concentrat atenția pe caracteristicile sustenabile ale produselor astfel: z Prin intermediul sortimentului nostru de cafea marcă privată, susținem conservarea ecosistemelor și îmbunătățirea durabilă a condițiilor de viață pentru lucrătorii agricoli din țările de origine a cafelei noastre, 100% din cafeaua și 5% din ceaiul marcă proprie prezintă certificare Rainforest Alliance, etichetă ecologică sau Fairtrade; z Ambalajele produselor mărcilor noastre private sunt realizate din hârtie sau carton cu certificare FSC; z 2% din produsele din pește marcă privată sunt cu certificare MSC, GLOBAL G. A.P., ASC sau certificare ecologică; z 50% din sortimentul de pește comercializat este certificat MSC; z 100% din produsele ce conțin cacao, mărci proprii dezvoltate în parteneriat cu colegii din Germania sunt certificate UTZ. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 104/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==