INIȚIATIVE PENTRU PROGRES Grija – motivul pentru care ne aleg clienții și angajații: z FRESH FOOD – Dezvoltarea unei culturi a produselor proaspete z INVESTIȚII pentru acces echitabil și ușor la alimente sănătoase Creșterea nivelului de conștientizare z INTEGRAREA FERMIERILOR din România pentru scurtarea lanțului de aprovizionare Adoptarea unei poziții de lider z Dezvoltarea unui sortiment „TripluRO” Utilizarea tehnologiilor noi și inovatoare z Îmbunătățirea metodelor de depozitare pentru legume și fructe Adoptarea îmbunătățirii continue și a digitalizării z Actualizarea datelor pentru sortimentele de produse sustenabile z Automatizarea raportării z Diete inteligente Consolidarea încrederii și a competenței z Provocarea pe care PENNY și-o asumă pentru următorii 3-4 ani este integrarea în sortiment a produselor locale de la fermieri, dar și asigurarea provenienței românești a ingredientelor principale utilizate în produsele marcă proprie z Integrarea în economia României, asimilarea unor noi furnizori sau fermieri locali în lanțul de aprovizionare și concentrarea eforturilor noastre privind îndeplinirea standardelor precum bunăstarea animalelor conform specificațiilor europene este esențială pentru a crea un echilibru între nevoia de business și nevoile clienților noștri Implementarea principiului transparenței z Îmbunătățirea continuă a raportării performanțelor z Aducem adevărata autenticitate românească la PENNY – „Românism“ în tot magazinul prin sortiment, grafică, fotografie și atmosferă GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==