RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 22/250 Raluca BEȘCHEA Head of Supply Chain Department Relații de business Activăm ca un discounter în România și derulăm activități în zona de retail – food & non food. Analizăm lanțul valoric din perspectiva impactului direct și indirect pe care îl generăm atât în activitate proprie (magazine și centre logistice) cât și în amonte (lanțul de aprovizionare) și aval de acestea (lanțul de distribuție produse și servicii). Dorim să fim un promotor al sustenabilității în regiunile în care activăm, analizăm orice potențial impact al activității noastre asupra factorilor de mediu și sociali și luăm în considerare riscurile și șansele aduse de factorii externi asupra guvernanței și performanțelor companiei noastre. Pentru noi este important să fim preventivi, să diminuăm impactul negativ și să generăm valoare prin maximizarea impacturilor pozitive. Identificăm orice nou proces sau nevoi asupra cărora putem aduce o contribuție pozitivă. Suntem conștienți de importanța nevoilor stakeholderilor noștri cu care colaborăm pe tot lanțul de valoare fie că sunt producători, manufacturieri, furnizori, angajați și subcontractori din centre logistice REWE, magazine PENNY, clienți, mediul academic, etc. Mulți dintre aceștia pot avea un impact asupra afacerii noastre prin influențe fie în lanțul de aprovizionare fie în cel de distribuție produse. STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==