RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Monitorizăm cantitățile de alimente care pot deveni deșeuri de-a lungul întregului lanț de aprovizionare, printr-o bază de date actualizată în mod constant de către o echipă dedicată. Acest lucru ne permite o mai bună perspectivă asupra identificării etapelor din lanțul de aprovizionare în care se generează cantități de alimente ce pot deveni deșeuri și putem lua măsuri informate pentru o mai bună gestionare a acestora. Pentru alimentele care ajung la raft, am creat un sistem de reduceri oferite doar în magazin, pentru produsele în surplus sau care se apropie de termenul limită de valabilitate. În 2022 am extins categoriile de marfă pentru care oferim reduceri atunci când produsele se află în prag de expirare. De asemenea, am introdus „happy hour” pentru produsele bake-off, și am crescut procentul de 30% discount pentru vânzarea accelerată la 40%, pentru o perioada de testare. În plus, susținem în calitate de partener aplicația bonapp.eco, care are ca scop combaterea risipei alimentare, prin conectarea consumatorilor cu retailerii care oferă alimente cu calitate garantată, dar care se apropie de data de expirare. Prin această aplicație, clienții noștri pot beneficia de reduceri de până la 50% pentru pachete de produse PENNY listate. Această strategie ajută la accelerarea vânzării produselor selectate, iar astfel reușim să sprijinim clienții noștri prin produse alimentare la prețuri avantajoase și să limităm cantitatea de produse aruncate. Rezultatele parteneriatului cu bonapp.eco în 2022: Am avut parte de 795 de vizite în magazinele PENNY 328 de clienți au cumpărat produsele reduse prin această inițiativă S-au vândut 803 pachete (peste 4000 de produse) Am salvat aproape 2 tone de mâncare, care au hrănit clienți la un preț foarte avantajos Am prevenit astfel aproape 4 tone de CO2 care ar fi putut afecta planeta Dan CRIȘAN National Sales Director Reducerea risipei alimentare rezultate din operațiunile PENNY Pentru a evita surplusul de alimente în magazine, utilizăm tehnologii moderne de prognoză și implementăm sisteme automate de comandă. În plus, prin politicile noastre de gestionare a stocurilor, susținute de experiența comercială a angajaților noștri pricepuți, reușim să anticipăm nevoile de aprovizionare cu marfă în magazine, evitând supra-stocarea. Cu scopul de a optimiza modul în care se asigură prospețimea produselor alimentare: z monitorizăm atent datele de expirare; z planificăm rute scurte de transport între depozite și magazine, aproape toate produsele noastre fiind de origine regională; z produsele sunt transportate folosind lădițe IFCO; z utilizăm un serviciu logistic cu vehicule cu refrigerare, temperatura fiind monitorizată și controlată de la producție la raft; z în magazine, vitrinele pentru produse sunt dotate cu uși, pentru a menține produsele la temperatura optimă; z instruim regulat angajații, astfel reușind să menținem pierderile la minimum. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==