RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Monica ȘERBAN Head of Non-Food Buying Department Produse Am investit tot mai mult în dezvoltarea unor produse de calitate superioară realizate prin colaborări cu producători locali, din România. Am lansat inițiativa „100 de idei de business pentru România”, împreună cu Academia de Studii Economie București, un demers ambițios prin care ne dorim ca, împreună cu autoritățile relevante și cu mediul de afaceri local, să le oferim românilor cât mai multe produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară. În prezent, 100% din carnea proaspătă (vită, pui și porc) vândută în magazinele PENNY se aliniază obiectivului 3RO. Continuăm să lucrăm cu responsabilitate la îndeplinirea acestui obiectiv, astfel încât, la finalul lui 2023, să atingem procentul de 60% produse 3RO disponibile la raft. În plus, continuăm să dezvoltăm portofoliul de mărci private și suntem bucuroși că multe produse din game precum Hanul Boieresc sau SuporteRO sunt tot mai căutate de către clienții noștri. Mai mult de jumătate din produsele alimentare sunt de origine regională, iar 87,13% dintre furnizorii noștri sunt din România. Aceste direcții strategice s-au regăsit atât în gama permanentă de produse, cât și în promoțiile noastre in-out pe tot parcursul anului 2022. Astfel, 28,02 % din cifra de afaceri a provenit din comercializarea produselor marcă proprie în 2022. Am implementat 76 audituri Global Food Safety Initiative (GFSI) pentru produsele marca proprie de-a lungul anului 2022 pentru a ne asigura de siguranța alimentelor sub brandul propriu. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==