RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 4/250 Dragi prieteni, Într-o lume în continuă schimbare, ne asumăm responsabilitatea de a aduce valoare în comunitățile în care operăm pentru ca generațiile următoare să aibă parte de un viitor cât mai bun. În cadrul PENNY, sustenabilitatea este un fundament solid pe baza căruia au luat naștere și s-au dezvoltat obiectivele noastre pentru un viitor responsabil. Credem că numai prin respect pentru resurse, grijă pentru mediu, apreciere pentru colegi, parteneri și furnizori devenim un exemplu de business sustenabil și de încredere. Pentru că la PENNY, Viitorul se face AZI, acționăm acum pentru succesul de mâine. Astfel, în 2022, ne-am asigurat că fiecare acțiune pe care am întreprins-o s-a aflat sub unul din cei trei piloni de sustenabilitate PENNY: z Sortiment sustenabil – pentru că dezvoltarea unui sortiment sustenabil și promovarea consumului de produse de acest fel reprezintă obiectivele noastre principale, oferind o alimentație echilibrată cu produse locale și regionale. z Energie, climă și resurse – prin eficiența energetică, clădiri verzi, mobilitate electrică, monitorizare online. z Angajați și societate – prin responsabilitate socială și managamentul risipei alimentare. Suntem mândri de ceea ce am realizat în 2022. Am continuat să sprijinim producătorii locali și să le oferim clienților noștri un sortiment sustenabil prin obiectivul TripluRO (3RO), asumat încă din 2020. Până la finalul acestui an, ne propunem ca 60% din sortimentul din magazinele noastre să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România. Parte din TripluRO, în 2022, am lansat inițiativa „100 de idei de business pentru România”, prin care am analizat 100 de oportunități de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluții care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse 100% românești. Anul 2022, a adus rezultate foarte bune și în ceea ce privește eficientizarea energetică și recalibrarea resurselor, aducând-ne mai aproape de scopul final de avea o amprentă cât mai redusă asupra mediului și de a atinge neutralitatea climatică. Și pentru că la PENNY succesul pornește de la oameni și se întoarce tot la ei, în 2022, am continuat să le demonstrăm tuturor colegilor noștri de ce merităm să fim Top Employer în România, prin programe și beneficii menite să le ofere un raport viață personală – viață profesională cât mai bun. Am declarat 2023 anul sustenabilității la PENNY. Suntem determinați să fim în continuare un actor important în retail-ul românesc, prin adoptarea de măsuri și acțiuni sustenabile, care ne ajută să construim un viitor mai bun, mai sigur și mai verde pentru toți. În paginile ce urmează, vă invităm să parcurgeți proiectele noastre cu impact în comunitate și asupra mediului înconjurător. Lectură plăcută! STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==