RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Explicăm aspectele materiale pentru o înțelegere mai bună: GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE 1 Guvernanță și management sustenabil Ne desfășurăm activitățile și dezvoltarea cu integritate și respect față de societate. Pentru compania noastră este o prioritate majoră gestionarea corectă a tuturor aspectelor legate de guvernarea corporativă; plecând de la respectarea tuturor aspectelor cuprinse în codul nostru de conduită profesională și a politicilor de corporație, până la transparența în ceea ce privește diversitatea și managementul crizei. 2 Managementul riscului și conformare Evaluarea și managementul riscurilor asociate operațiunilor PENNY România sunt esențiale și fac parte din procesul de gestionare concentrat la nivelul corporației. Identificăm și gestionăm responsabil toate riscurile de business, riscurile operaționale și cele asociate conformărilor legislative pe diferite aspecte pe piața din România. Suntem foarte atenți ca operațiunile noastre să fie conforme cu cerințele Grupului REWE, cu cerințele legale în vigoare, sau cu cerințe specifice ale părților interesate. Identificăm noi oportunități care le adresăm din perspectiva plus valorii adăugate în comunitate. 3 Model de business sustenabil Am adoptat un model de business sustenabil pentru că suntem pe deplin conștienți că doar printr-o abordare etică în afaceri cu respectarea tuturor drepturilor omului și prin abordări și practici de business responsabile putem să fim aproape de nevoile părților interesate. Încheiem parteneriate și colaborări pe principiul transparenței și ne adresăm pe sectorul comercial consumatorilor noștri utilizând mijloace de marketing responsabil. Responsabilitatea de mediu și cea socială a câștigat de mult timp un loc aparte în strategia noastră de business. 4 Securitatea cibernetică Odată cu digitalizarea continuă din ultimii ani, securitatea cibernetică a devenit un aspect de mare importanță atât pentru persoanele juridice, cât și pentru populație. Depunem toate eforturile pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal și pentru a preveni și combate atacurile cibernetice. Folosim sisteme informatice de ultimă generație și acordăm o importanță deosebită securității cibernetice, atât pentru stakeholderii interni, cât și pentru cei externi. SORTIMENT SUSTENABIL 1 Regionalitate și produse locale Ne axăm pe achiziționarea de sortimente de la producători regionali și colaborări pe termen lung cu producători locali. Un sortiment regional sprijină producătorii locali, consolidează bunăstarea agricultorilor din România și a fermelor locale și, implicit, a comunităților care trăiesc în jurul lor. Pentru a menține un impact pozitiv, urmărim să fim cât mai aproape de comunitățile în care activăm prin oferirea de produse regionale și prin mărci proprii realizate după rețete tipic românești. 2 Etica în procesele de aprovizionare și livrare Ne dorim să promovăm un sortiment de produse sustenabile, iar pentru atingerea acestui obiectiv dezvoltăm parteneriate pe termen lung cu furnizorii noștri, pentru a ne asigura că cerințele de calitate, de protejare a mediului și cele de natură socială sunt respectate pe întregul lanț de aprovizionare. 3 Tratarea responsabilă a animalelor de fermă Suntem o companie care promovează tratarea responsabilă a animalelor de fermă iar pentru aceasta stabilim parteneriate cu furnizori de carne proaspătă care fac dovada implementării celor mai înalte standarde în acest domeniu. Condițiile de creștere a găinilor ouătoare în cuști nu sunt acceptabile pentru Grupul REWE, implicit PENNY România. Vânzarea de ouă provenite de la găini crescute în cuști ar însemna o contribuție la încurajarea cruzimii cu care aceste păsări sunt crescute. Lipsa spațiului și aglomerația sunt factori de stres pentru acestea care le declanșează comportamente agresive, cum ar fi ciugulirea vătămătoare sau canibalismul. PENNY a decis să renunțe treptat a mai avea la raft aceste produse. 4 Managementul ambalajelor Ambalajele îndeplinesc multe funcții importante: păstrează alimentele proaspete, le protejează și permit transportul si manipularea lor. De asemenea, oferă spațiu pentru informații relevante. Cu toate acestea, de-a lungul lanțului valoric al ambalajelor apar multe efecte negative asupra mediului. De exemplu, producția de ambalaje necesită utilizarea de resurse naturale, consumă energie și generează emisii. Protecția mediului este un subiect fierbinte al societății actuale. Considerăm că suntem responsabili să integrăm utilizarea ambalajelor sustenabile, să contribuim la implementarea elementelor de economie circulară și să încurajăm consumatorii privind colectarea selectivă și prevenirea risipei alimentare 5 Promovarea nutriției sănătoase În ceea ce privește nutriția, informațiile transparente despre valorile organice, ecologice si nutriționale ale produselor și adaptarea gamei de produse joacă un rol important pentru noi. Ca strategie pentru viitor, ne dorim ca portofoliul nostru de produse marcă proprie să respecte într-o proporție din ce în ce mai mare principiile nutriției sănătoase și echilibrate. Urmărim obiectivul strategic de extindere a gamei noastre de produse mai sustenabile – produsele bio, ecologice sau cele dedicate persoanelor ce țin o dietă specială au o contribuție importantă în acest sens. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 40/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==