RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

CUM INTERACȚIONĂM? Consultări publice Anual lansăm consultările publice pentru definirea raportului de sustenabilitate pentru a identifica interesul stakeholderilor cu privire la aspectele materiale ale afacerii noastre. Transmiterea polului de consultare anul acesta s-a realizat utilizând newsletterul PENNY și mediul online, reușind astfel să colectăm peste 5 000 de răspunsuri. De-a lungul consultărilor solicităm și recomandări. Lansăm diferite studii de piață pentru a identifica nevoile acestora pentru a ne scala strategia de business și a crea sinergii între interesul stakeholderilor externi cu cei interni. Vizite în teritoriu Suntem aproape de angajații noștri din teritorii și împreună cu ei identificăm nevoia din comunitățile locale. Aceste vizite ne ajută să venim rapid cu soluții pentru comunitățile care au mare nevoie de noi. Vizităm magazinele regulat și discutăm cu managementul și echipele acestora. De asemenea e important pentru noi să ne vizităm partenerii (ONG-urile) cu care avem proiecte comune în diferite comunități să discutăm abordările, constrângerile și nevoia de suport dar în același timp suntem interesați și de beneficiarii reali ai proiectelor de responsabilitate socială pentru a identifica corect impactul pozitiv creat. Colegii de la achiziții desfășoară vizite regulate la producătorii și furnizorii locali venind atât în întâmpinarea nevoii lor dar și de calibrare a nevoilor de achiziții pentru magazinele noastre conform cerințelor clienților. Mese rotunde Un nou concept pe care dorim să-l explorăm este dezvoltarea de mese rotunde. Primele discuții pe acest format se vor realiza sub egida parteneriatului cu Academia de Studii Economice București (ASE București). Împreună cu aceștia echipa PENNY analizează 100 de oportunități de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluții care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse 100% românești, care să se alinieze obiectivului TripluRO (3RO). Cu ocazia lansării acestei inițiative, PENNY dă curs unor discuții libere despre cum mediul de afaceri și autoritățile locale își pot uni forțele pentru a crește numărul de produse locale pe care consumatorii pot să le găsească în magazinele din toată țara. Forumuri Discutăm nevoia unor grupuri de furnizori de produse pentru a înțelege cum putem echilibra furnizările și stocurile de marfă. Pe de altă parte suntem interesați de nevoia lor de dezvoltare. Interesul nostru este să creăm sinergii între afaceri pentru a avea împreună succes pe termen lung. Social media Răspundem prompt la îngrijorările cu privire la problemele comune de interes și comunicăm cu părțile interesate într-un mod eficient prin diferite metode. Continuăm să ne consultăm cu stakeholderii noștri prin diferite mijloace. Focus Group-uri Implicăm clienții în procesele de lansare a produselor și servicii noi și luăm în considerare feedback-urile primite. Rezultate ultimul Focus Group organizat având sustenabilitatea ca tema principală au fost completate de un studiu cantitativ realizat în 2022, ambele întărind decizia de alegere a temelor materiale. Workshop-uri interne Anul 2022 a fost un an în care implicarea echipelor interne s-a realizat prin dezvoltarea mai multor workshop-uri tematice. Cel mai important a fost workshop-ul strategic pe teme de sustenabilitate al managementului executiv împreună cu cel al managementului operațional într-o format mixt cu membrii din echipele naționale dar și internaționale. Workshop-ul a fost moderat și facilitat de un consultant extern iar toate rezultatele vor fi adresate din punct de vedere strategic în inițiative de-a lungul următorilor ani. Implicarea Stakeholderiilor Așa cum ne-am obișnuit ținem aproape de toți stakeholderii noștri. Comunicăm proactiv pe subiecte specifice sau suntem aproape de aceștia la diferite solicitări adresate prin canale de comunicare deschise pentru aceștia. Analizăm perspectivele de consum și interes pe produse și dezvoltăm analize de piață pentru a înțelege întocmai orientarea acestora. Asigurăm un răspuns rapid și eficient la așteptările și preocupările lor de cele mai multe ori. Dezvoltarea unei strategii de implicare a stakeholderilor ne aduce mai aproape de nevoia lor și putem dezvolta acele strategii care ne ajută la asigurarea unui echilibru între operațiunile noastre și așteptările acestora. Mădălina MIHALACHE Project Manager GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==