RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

CFO Finance (Financiar) Financial Controlling (Controlling) Human Resources (Resurse Umane) IT (Technologia Informației) Process management & data analysis – MPDA (Gestionarea fluxului de marfă și analiza datelor) Legal (Juridic) Compliance and public affairs (Conformitate și relații publice) CEO Sales (Vânzări) Strategic Marketing (Marketing strategic) Expansion (Expansiune) Construction (Construcții) Digital Commerce Operations (Comerț digital) Corporate Communications (Comunicare Corporativă) Strategy and Project management* (Strategie și management de proiect) Sustainability (Sustenabilitate) COO Purchasing Food (Achiziții produse alimentare) Purchasing Non-Food (Achiziții produse non-alimentare) Logistics (Logistică) Quality Management (Managementul calități) Supply Chain* (anagementul lanțului de aprovizionare) Revision & Security (Securitate și Audit intern)  Head of Department  Team Leader *department nou înființat în 2022 Cunoștințele colective ale membrilor conducerii Toate trainingurile de sustenabilitate care au caracter obligatoriu pentru toți angajații, sunt parcurse anual și de către CEO. În 2022, acesta a participat la 31,5 ore de training interne. De asemenea, CEO-ul participă periodic la traininguri la nivel de grup. Menționăm că toți cei 3 membri ai conducerii au participat la workshopul de sustenabilitate, și-au asumat fiecare câte 2 proiecte strategice de implementat, în direcția supervizare / coordonare de implementare. Astfel, cunoștințele dobândite de aceștia și experiența în materie de sustenabilitate sunt puse în aplicare și împărtășite angajaților noștri. Management Persoanele ce dețin responsabilități cheie pentru coordonarea afacerii la nivelul întregii rețele au fost desemnate în cadrul managementului executiv. Atât structurile de management, cât și cele de execuție sunt alcătuite din angajați ai societății REWE România, care dețin contract de muncă înregistrat în România. Persoanele aflate în structurile de management au atribuții de coordonare, conducere, control, și administrează resursele organizației. Pe de altă parte, structurile de execuție sunt alcătuite din toți ceilalți angajați ai societății, ce nu fac parte din categoria de management, și care își desfășoară activitatea conform atribuțiilor stabilite de către management. Anul 2022 s-a încheiat cu o structură de management extinsă față de anul 2021. Echipa a crescut la 476 manageri, cu 9,4% mai mult decât la nivelul anului precedent, 56,5% fiind femei, iar 11 dintre cele 20 de departamente fiind conduse de femei. Totodată, 75% dintre pozițiile de management nou deschise, au fost ocupate de promovări interne. Astfel, păstrăm alinierea la principiile de diversitate, egalitate de șanse, și non-discriminare. În anul 2022 ne-am extins structura de management cu două noi departamente, celelalte structuri rămânând în același format. Pentru mai multe detalii privind organigrama noastră și informații mai detaliate legate de structurile de Vânzări și Logistică, vă rugăm consultați pagina 22 din Raportul de Sustenabilitate 2020, secțiunea Guvernanță corporativă și management. Structura de management a departamentelor GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==