RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 6/250 Repere de Sustenabilitate GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE. SORTIMENT SUSTENABIL. z 87,91% ponderea cheltuielilor cu furnizorii locali z 28% proporția produselor produse 3RO (au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate în România, sunt ambalate în România) z 69,61% proporția produselor alimentare de origine regională (din România) z 165 de măcelării partenere ale fermierilor și producătorilor locali z 48 de articole ecologice și pentru dietă specială comercializate z 103 articole nou dezvoltate cu ambalaje secundare certificate FSC z 336 magazine operaționale z 1,46 miliarde Euro venituri nete z 96,09 milioane Euro cheltuieli cu salariile și beneficiile pentru angajați z 99,98 milioane Euro taxe și impozite plătite z peste 345 000 de clienți au trecut pragul magazinelor PENNY zilnic z 6,51% cota de piaţă Suntem aproape de consumatorii noștri cu sortimente sustenabile! Administrarea afacerii noastre se bazează pe un model de business sustenabil! STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==