RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

MODEL DE BUSINESS SUSTENABIL EXPLICAREA IMPACTULUI Am adoptat un model de business sustenabil pentru că suntem pe deplin conștienți că doar printr-o abordare etică în afaceri cu respectarea tuturor drepturilor omului și prin abordări și practici de business responsabile putem să fim aproape de nevoile părților interesate. Încheiem parteneriate și colaborări pe principiul transparenței și ne adresăm pe sectorul comercial consumatorilor noștri utilizând mijloace de marketing responsabil. Responsabilitatea de mediu și cea socială a câștigat de mult timp un loc aparte în strategia noastră de business și suntem promotorii sustenabilității ca un întreg. CUM CONTROLĂM IMPACTUL Colaborare și parteneriate Modelul nostru de business este unul echilibrat, creăm parteneriate locale pe principiul transparenței și ne adresăm consumatorilor noștri utilizând mijloace de marketing responsabil. Suntem conștienți că dezideratul nostru de a ne diferența de competiție poate fi atins prin îndeplinirea nevoii mai multor grupuri de stakeholderi. Educația consumatorilor Educația consumatorului nostru este esențială. Atât cu privire la modul de a cumpăra cât și la ce înseamnă o alimentație sănătoasă sau importanța sportului pentru sănătate. Încurajăm prin campaniile noastre pasiunea pentru a găti și prin acest lucru cumpărarea de produse proaspete din magazinele noastre. Inovație și digitalizare La PENNY, inovația se manifestă sub forma remodelării magazinelor în format Future Store, din dorința ca experiența clienților la cumpărături să fie cât mai plăcută. Lucrăm în mod constant la îmbunătățirea gamei comerciale, proceselor interne, noilor instrumente de comunicare și plată precum și asupra metodelor de eficientizare a comenzilor online. Infrastructura magazinelor include din ce în ce mai multe elemente digitale, cum ar fi sistemul de comunicare prin căști pentru angajați, etichete de preț electronice, monitorizarea electronică a stocului de patiserie proaspătă sau plata cu cardul digital PENNY. Am dezvoltat noi parteneriate pentru a fi aproape de consumatori prin platforma E-Commerce. Tot pentru a întâmpina nevoile clienților, am lansat în 2022 un serviciu de retragere numerar la casele de marcat. Am instalat primele case de tip self-checkout în anumite magazine și, pentru moment, analizăm feedbackul clienților pentru a vedea dacă reprezintă o opțiune potrivită pentru ei. IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE Respectarea și asigurarea respectării standardelor de muncă, sociale, de mediu, cât și a celor referitoare la drepturile omului, reprezintă una dintre cele mai importante preocupări ale noastre. Ne aprovizionăm cu un număr mare de produse prin intermediul unor lanțuri de aprovizionare sau al unor furnizori și prestatori de servicii din numeroase țări din întreaga lume. Din acest motiv, ne-am stabilit și noi înșine reguli clare și transparente, pe care ni le-am impus și pe care furnizorii și prestatorii noștri de servicii trebuie să le respecte. Obiectivele noastre sunt în special: z Sustenabilitate z Protecția mediului și a climei z Condiții de muncă echitabile și transparente z Bunăstarea animalelor și protecția speciilor z Drepturile omului z Siguranța alimentelor și a produselor Strategia noastră privind lanțul de aprovizionare este completată de sistemul nostru digital de reclamații, în conformitate cu prevederile Legii germane privind obligația de diligență în lanțul de aprovizionare (Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz). Angajații noștri, angajații furnizorilor și ai prestatorilor de servicii, clienții și alte persoane au posibilitatea – de asemenea, în mod complet anonim – de a transmite rapoarte privind încălcările în legătură cu cerințele noastre privind lanțul de aprovizionare și cu Legea privind obligația de diligență în lanțul de aprovizionare. Sistemul nostru de reclamații este gestionat de echipa noastră de reclamații. Echipa noastră de reclamații este la dispoziția tuturor angajaților și a partenerilor noștri de afaceri pentru toate întrebările legate de problemele legate de lanțul de aprovizionare. Ne promovăm produsele în strictă conformitate cu cerințele legale, precum și cu standardele etice și culturale. Adevărul, precizia și transparența sunt principiile fundamentale pe care le urmărim în orice acțiune de comunicare sau de marketing pe care o întreprindem. Aplicăm propriul cod de conduită la nivelul întregii companii, care este aliniat regulamentelor, normelor și tendințelor internaționale din domeniul sustenabilității. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 62/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==