RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Mirabela BREZOIANU Shopper Marketing Team Leader Percepția consumatorului despre PENNY Anual monitorizăm percepția consumatorilor despre PENNY, prin realizarea unui studiu ce cuantifică satisfacția clienților cu privire la brandul PENNY și orientarea acestora față de acțiunile companiei în domeniul sustenabilității. Conform evaluărilor, anul 2022 arată o creștere de 8,3%, comparat cu anul de baza 2017 în gradul de satisfacție a clienților cu privire în general la brandul PENNY. Societatea în România este din ce în ce mai preocupată de situația mediului înconjurător, de sănătate și de alimentație, lucru care se resimte și în comportamentul consumatorului. Așteptările clienților au evoluat și în timp au generat schimbări semnificative. Astfel, actualizarea sistemului de aprovizionare cu produse locale/regionale și inovarea în domeniu sunt esențiale în adaptarea la nevoile consumatorilor și cerințele pieței reprezentând o oportunitate de a integra sustenabilitatea în zona operațională cu viteză mult mai mare și cu mai multă atenție la cerere și ofertă în infrastructurile discounterilor locali. Orientarea clienților cu privire la acțiunile PENNY în domeniul sustenabilității în 2022 comparativ cu anul 2017 Egalitatea de șanse și tratamentul corect al angajaților +5,05% Angajamentul activ la nivel social Grija pentru mediul înconjurător General +9,92% +11,17% +8,71% Această creștere se datorează atât acțiunilor pe direcții strategice precum prețurile practicate, calitatea produselor oferite, loializare, comportamentul angajaților cât și acțiunilor PENNY în domeniul sustenabilității pe direcții cum ar fi: protecția mediului, implicarea în proiecte pentru comunitate, promovarea produselor și sortimentelor sustenabile și angajamente privind angajații. Lansarea programului 3RO a adus multe aprecieri în rândul consumatorilor noștri. Rezultatele pozitive ale studiului sunt susținute și de media lunară de 833 910 carduri PENNY active, în creștere cu 11,48% față de anul anterior. Procentul tranzacțiilor cu cardul la nivelul anului 2022 din totalul tranzacțiilor a fost de 34%. Carduri PENNY active +11,48% față de anul anterior GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==