RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Mircea BUCUR Head of IT Department Responsabilitate digitală Înțelegem responsabilitatea digitală corporativă (CDR) ca fiind sprijinirea digitalizării și promovarea competențelor digitale pentru a genera un impact pozitiv asupra societății și a mediului înconjurător. Transformarea prin intermediul tehnologiei informației și al oportunităților digitale afectează industria de retail. De exemplu, alimentele sunt din ce în ce mai des cumpărate prin canale digitale. Am identificat și aprofundat oportunitățile apărute în contextul procesării datelor, și ne bazăm ofertele pe nevoile clienților. Aplicăm soluții pentru proiectarea mai eficientă a proceselor. În ceea ce privește sustenabilitatea, utilizarea responsabilă a serviciilor e-commerce poate oferi valoare adăugată. De la marketing la vânzări și de la achiziții la logistică, promovăm digitalizarea în toate domeniile noastre de activitate și urmărim tendințele digitale. Printre altele, acest lucru include în prezent creșterea utilizării în paralel a canalelor online și offline pentru cumpărături. Prin urmare, dezvoltarea de măsuri inovatoare omnichannel va juca un rol esențial în strategia noastră corporativă pentru anii următori. Informațiile pentru clienți devin, de asemenea, din ce în ce mai digitale – introducerea unei distribuiri a pliantului prin WhatsApp este un exemplu în acest sens. Independent de locații, echipele din sfera tehnologiei colaborează în cadrul a numeroase fluxuri de lucru cu scopul de a combina ce este mai bun din ambele lumi – tranzacționarea de tip brick-and-mortar și cea online. Pentru cooperarea echipelor și dincolo de unitatea IT, subiectul agilității și flexibilității este, de asemenea, susținut și dezvoltat în continuare pentru a promova, și prin aceasta, o cultură durabilă a valorilor pentru angajați. Angajații, clienții, partenerii de afaceri și alte părți interesate pot depune sesizări sau comentarii pe tema digitalizării folosind același portal menționat într-un capitol anterior, la secțiunea Conformitate. Angajații au la dispoziție o linie telefonică de urgență și un sistem de ticketing IT pentru raportarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de IT precum și pentru clarificarea întrebărilor și comentariilor. În perioada de raportare am dezvoltat subiectul responsabilității digitale prin măsuri aplicate și proiecte. O parte din acestea sunt prezentate mai jos, tematica fiind comună, respectiv practica responsabilă și dezvoltarea durabilă: z Queue Management Platform – optimizarea timpului petrecut de clienții PENNY la casa de marcat z Paperless office – implementarea semnăturii electronice z Digital commerce operation – implementarea RPA pentru automatizarea proceselor financiare z Optimizarea utilizării hârtiei în procesele contabile desfășurate în magazine În anul 2022 am realizat 3 audituri interne pe teme de securitate cibernetică, în urma cărora am identificat 3 amenințări și am remediat 3 incidente de securitate cibernetică. Astfel, nu am avut nicio breșă de securitate sau furturi de date cu caracter personal sau comercial sau contaminări ale rețelei interne cu malware. În 2022 am adăugat în portofoliul nostru de e-learning un curs despre securitatea cibernetică ce are caracter obligatoriu de a fi parcurs anual de toți angajații care au acces la sistemul informatic PENNY. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==