RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

REGIONALITATE ȘI PRODUSE LOCALE EXPLICAREA IMPACTULUI Problema dezvoltării dezechilibrate la nivel regional este un obstacol semnificativ în calea creșterii sustenabile a întregii economii naționale. Extinderea afacerilor la nivel regional va duce la atingerea obiectivelor de dezvoltare durabilă și la minimizarea decalajelor dintre regiuni. La PENNY, ne axăm pe achiziționarea de sortimente de la producători regionali și colaborări pe termen lung cu acestia. Strategia noastră este de a le oferi clienților produse procesate în România, cu ingredientul primar din România, iar transformarea substanțială a ingredientului principal să fi fost făcută tot în România. Este ceea ce noi numim „TripluRO“. Asigurarea unui sortiment regional, sprijină producătorii locali, contribuie la consolidarea bunăstării agricultorilor din România și a fermelor locale și, implicit, a comunităților care trăiesc în jurul lor. Pentru a menține un impact pozitiv, urmărim să fim cât mai aproape de comunitățile în care activăm prin oferirea de produse regionale și prin mărci proprii realizate după rețete tipic românești. CUM CONTROLĂM IMPACTUL Pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților noștri și în același timp pentru a susține economia românească, selectăm partenerii noștri, în funcție de categoriile de produse furnizate. Parteneriatele curente cu furnizori locali ne asigură un flux constant de produse proaspete, regionale și pe placul clienților noștri precum: pâinea, fructele și legumele sau vinurile. Întreprindem eforturi constante pentru a crește procentul de produse regionale la cel mai bun preț. De asemenea, punem accent pe dezvoltarea mărcilor noastre private, care sprijină producătorii autohtoni și promovează produsele alimentare tradiționale, fiind un element esențial în dezvoltarea industriei alimentare din mediul rural. IMPACTUL ȘI PERFORMANȚA NOASTRĂ ÎN CIFRE Colaborarea noastră pe termen lung cu furnizorii locali se bazează pe continuitate, accesibilitatea prețurilor, profesionalism dar și pe sustenabilitatea afacerii. Dezvoltarea relațiilor de afaceri cu furnizorii locali se realizează urmând mai multe etape, iar acestea pot presupune dezvoltarea unor rețete de produse de succes sau a unor planuri de afaceri bine puse la punct. Anul acesta am înregistrat o creștere de aproape 6% a furnizorilor locali, din România, aceștia reprezentând peste 87% din totalul furnizorilor noștri. În plus, aproape 90% din bugetul de achiziții al anului 2022 a fost utilizat pentru produse de la furnizori din România. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 92/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==