RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Produse alimentare regionale (%) 2021 2022 PROGRES 2022 vs. 2021 Produse alimentare proaspete 68,91% 72,32% +4,9% Carne şi mezeluri 87,47% 90,38% +3,3% Legume şi fructe 41,10% 51,85% +26,2% Produse proaspete 81,39% 79,66% -2,1% Produse alimentare de bază şi conserve 45,85% 45,60% -0,5% Alimente de bază 62,03% 61,97% -0,1% Conserve 23,90% 25,29% +5,8% Băuturi şi dulciuri 73,95% 75,85% +2,6% Băuturi 88,71% 90,66% +2,2% Brutărie şi dulciuri 45,02% 48,34% +7,4% Total 67,32% 69,61% +3,4% Produse non alimentare (%) 2021 2022 PROGRES 2022 vs. 2021 Detergenţi şi produse de curăţenie 27,41% 29,35% +7,1% Parfumerie 49,60% 54,38% +9,6% Nonfood 61,69% 67,64% +9,7% Total 55,06% 61,01% +10,8% Produse regionale – din România 2021 65,66% 2022 68,40% +4,2% RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 94/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==