Raport Sustenabilitate

OBIECTIVE GENERALE DIRECȚII STRATEGICE În calitate de retailer multinațional, accentul nostru principal se află pe probleme legate de sortiment. Printre acestea se află subiecte precum standardele sociale din lanțul de aprovizionare de la recoltare până la producție până la logistică, bunăstarea animalelor precum și eficiența resurselor în ceea ce privește ambalarea produselor noastre. DEZVOLTAREA UNUI SORTIMENT SUSTENABIL ȘI PROMOVAREA CONSUMULUI DE PRODUSE SUSTENABILE Sortiment sustenabil Deoarece operăm în întreaga Românie și achiziționăm din întreaga lume, consumul de energie și conservarea resurselor sunt considerate esențiale în drumul nostru spre neutralitatea climatică. CONTRIBUȚIA ACTIVĂ LA CONSERVAREA RESURSELOR, EFICIENȚĂ ENERGETICĂ ȘI PROTEJAREA CLIMEI Energie, climă și resurse Având peste 5500 de angajați și o amprentă de operare într-o varietate de comunități locale, avem grijă de angajații noștri într-o măsură proporțională față de „vecinii” noștri. ANGAJAȚI MULȚUMIȚI, IMPLICAȚI ȘI EFICIENȚI ÎMPREUNĂ ÎNTR-O COMUNITATE SĂNĂTOASĂ. Angajați și societate RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 46/168 CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy