Raport Sustenabilitate

Lanțul valoric Deoarece dorim să fim un promotor al sustenabilității în societățile în care activăm, analizăm orice potențial impact al activității noastre asupra factorilor de mediu și sociali și luăm în considerare riscurile și șansele aduse de factorii externi asupra guvernanței și performanțelor companiei noastre. Pentru aceasta, trebuie să plecăm de la o determinare corectă a lanțului valoric în care putem aduce un impact pozitiv, care poate susține viziunea și misiunea noastră de sustenabilitate. Evaluăm riscurile și încercăm să diminuăm orice impact negativ creat. În permanență evaluăm lanțul valoric și încercăm să identificăm orice nou proces sau nevoi asupra cărora putem aduce o contribuție pozitivă. Suntem conștienți de importanța nevoilor stakeholderilor noștri cu care colaborăm pe tot lanțul de valoare fie că sunt producători, manufacturieri, furnizori, angajați și subcontractori din centre logistice REWE, magazine PENNY, clienți, mediul academic, etc. Mulți dintre aceștia pot avea un impact asupra afacerii noastre prin influențe fie în lanțul de aprovizionare fie în cel de distribuție produse. Față de anul anterior, nu au existat schimbări majore privind localizarea furnizorilor, structura lanțului de aprovizionare, sau relația cu furnizorii, inclusiv procedurile de selectarea a furnizorilor sau cele de încheiere sau încetarea contractelor. Astfel, ne continuăm eforturile de a îmbunătăți capacitățile acestor actori din lanțul de aprovizionare și de distribuție, cu care colaborăm în mod activ pentru a asigura sustenabilitate produselor și serviciilor oferite de PENNY către toți clienții. Realizăm acest lucru prin controlul calitativ și cantitativ al aprovizionării și dezvoltarea criteriilor ecologice și sociale în selectarea furnizorilor. Produsele comercializate de PENNY implică colaborarea cu numeroși actori în lanțul valoric, iar structura general a acestora este: producători, furnizori, centre logistice, magazine PENNY, clienți. În ceea ce privește furnizorii externi, am dezvoltat lanțuri de aprovizionare sustenabile, pe baza aplicării principiilor dezvoltării durabile, controlul aprovizionării și dezvoltarea criteriilor ecologice în selectarea furnizorilor. Marfa pe care o primim de la aceștia este examinată de către angajații noștri, care sunt instruiți periodic pe teme referitoare la cerințele de igienă și la alte cerințe necesare pentru manevrarea mărfurilor. La PENNY, inovația se manifestă sub forma remodelării magazinelor în format Future Store, din dorința ca experiența clienților la cumpărături să fie cât mai plăcută. Lucrăm în mod constant la îmbunătățirea gamei comerciale, proceselor interne, noilor instrumente de comunicare și plată precum și asupra metodelor de îndeplinire a comenzilor. Infrastructuramagazinelor include din ce în cemai multe elemente digitale, cum ar fi sistemul de comunicare prin căști pentru angajați, etichete de preț electronice sau monitorizarea electronică a stocului de patiserie proaspătă. PRODUCĂTOR Produse Materiale FURNIZOR CLIENT Produse livrate Produse Comandă / Nevoie Comandă / Nevoie RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 50/168 CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy