Raport Sustenabilitate

În 2021, ne-am extins business-ul în zona de e-commerce, dezvoltând parteneriatul cu GLOVO. Astfel am fost mai aproape de așteptările și nevoile clienților noștri într-o perioada critică a Pandemiei. Tot în 2021 am reușit să investim în tehnologii noi, precum dotarea magazinelor cu panouri fotovoltaice, în demersul nostru de a avea operațiuni neutre din punct de vedere climatic. De asemenea, am investit în dezvoltarea unor produse de calitate superioară realizate prin colaborări cu producători locali, din România. Mai mult de jumătate din produsele alimentare sunt de origine regională, iar 86,31% dintre furnizorii noștri sunt din România. Aceste direcții strategice s-au regăsit atât în gama permanentă de produse, cât și în promoțiile noastre in-out pe tot parcursul anului 2021. Astfel, 30,58%din cifra de afaceri a provenit din comercializarea produselor marcă proprie în 2021. Pentru ca afacerea noastră să prospere, ținem cont de feedbackul clienților, precum și de preferințele și nevoile acestora. Clienții noștri fideli au posibilitatea de a accesa cardul PENNY în format digital, în aplicația PENNY. Cardul digital este ușor de utilizat la cumpărături, folosind telefonul mobil. Educația consumatorilor este o componentă importantă a dezvoltării durabile, de aceea oferim clienților informații transparente referitoare la originea produselor, elementele de nutriție și ingredientele alimentelor. Promovăm consumul responsabil și evitarea risipei alimentare. Lanțul valoric reprezintă fundamentul raportării de sustenabilitate, deoarece pe baza lui determinăm categoriile de părți interesate și identificăm subiectele materiale care pot avea un impact asupra stakeholderilor și care pot influența performanțele companiei noastre. Totodată, lanțul valoric este de importanță strategică pentru dezvoltarea business-ului, deoarece prin identificarea corectă a elementelor lanțului, putem aplica practici de îmbunătățire continuă pentru produsele și serviciile noastre, aducând inovare și noi metode de colaborare cu oricare dintre actorii implicați. Proporția mărcilor proprii din totalul cifrei de afaceri (%) 28,62% 30,58% 71,38% 69,42% Marcă proprie Alte mărci  2020  2021 MANUFACTURIERI Materiale DEPOZIT PENNY MAGAZIN PENNY FURNIZOR E-Commerce Produse Produse Produse Produse comandate Comandă / Nevoie CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy