Raport Sustenabilitate

Intervenții în zona strategică În calitate de retailer multinațional, ne concentrăm pe orice aspect legat de sortiment. Activitățile Grupului REWE referitoare la oameni au ca scop promovarea drepturilor omului și îmbunătățirea condițiilor de muncă în lanțurile de aprovizionare. Începând cu 2021 am introdus o cerință standard internă de respectare a standardelor sociale pe amplasamentele de producție a tuturor producătorilor eligibili de marcă proprie din România. Dintre măsurile aplicate în anul 2021, cele mai importante intervenții sunt: z Creșterea ponderii produselor românești, prin alegerea pentru sortiment a produselor fabricate sau procesate preponderent în România z Îmbunătățirea rețetei produselor, prin diminuarea numărului de aditivi sau chiar eliminarea lor z Îmbunătățirea calității ambalajelor, prin diminuarea cantității de materiale folosite, a plasticului și a substanțelor chimice, sau prin folosirea de materiale reciclate -12,21% 43,52% 38,18% Alimente de bază -7,57% 69,66% 64,38% Băuturi și dulciuri +7,41% 55,17% 59,26% Produse non-food +2,37% 67,89% 69,50% Produse proaspete Cota procentuală a produselor românești pe categorii de marfă raportată la cifra de afaceri a unui magazin PENNY (%) 2020 2021 RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 66/168 CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy