Raport Sustenabilitate

Intervenții în zona operațională Dezvoltareași promovareaconsumului deprodusesustenabilereprezintădouăobiective importante. PENNY continuă să le ofere consumatorilor responsabili motive de bucurie an după an prin comercializarea de produse sustenabile, investind în parteneriate cu furnizori locali și regionali. În cadrul procesului strategic privind sustenabilitatea, au fost redefinite domeniile de acțiune pentru comerțul cu amănuntul cu produse alimentare în România, iar printre domeniile de acțiune ale pilonului „Sortiment sustenabil” se numără, „Etica în procesele de aprovizionare”, „Tratarea responsabilă a animalelor de fermă”, „Protecțiamediului” și „Nutriție”. În aceste domenii la nivel operațional urmărim următoarele: z Remodelarea magazinelor pe conceptul „Future Store”. Cu un design modern și elegant care facilitează o experiență plăcută cumpărăturilor cu accent pe categoriile de sortiment sustenabil. z Continuarea parteneriatelor locale. În prezent, avem parteneriate puternice cu 619 producători locali și regionali de produse proaspete, iar 63 % dintre produsele noastre sunt românești. Am investit în calitate și oferim produse locale clienților noștri la un preț avantajos. z Investiții pentru calitate și produse locale pentru clienții noștri. În 2021, PENNY a continuat să investească în produse de calitate, în linie cu cerințele clienților, oferind prețuri convenabile înmod constant pentru a oferi clienților posibilitatea de a cumpăra zilnic din magazinele noastre toate produsele de care au nevoie, într-un mod rapid și eficient. Strategia noastră este să ne concentrăm atenția pe alimente produse în România de producători locali. z Echipare pentru eficientizare. Dotarea vitrinelor cu uși, utilizarea lădițelor IFCO și folosirea unui serviciu logistic de transport corespunzător sunt acțiuni care contribuie la calitatea și prospețimea îndelungată a alimentelor. z Punctualitatea la serviciile de livrare. În 2021 acest indicator a fost de 98%. z Protecția pentru angajați, clienți și colaboratori. Am acordat o atenție sporită măsurilor de prevenire și răspândire a bolilor și menținerii calității înalte a serviciilor din distribuție și livrare, astfel încât toate cerințele de calitate a alimentelor să fie respectate cu strictețe. z Proiect pilot de monitorizare a culturilor. Ne asigurăm de intrarea rapidă a producției românești pe rafturile magazinelor noastre. z Politicile de comunicare. Conduita noastră respectă toate principiile dezvoltate de REWE Group, precum și directivele Consiliului Național al Audio-Vizualului. Respectăm principiile de credibilitate și transparență atât în cadrul campaniilor publicitare cât și cele de conștientizare. CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy