Raport Sustenabilitate

Repere de sustenabilitate Creăm valoare în comunitatea românească pentru mai multe grupuri de stakeholderi printr-un management sustenabil al afacerii. Aproape de consumatori cu Sortimente Sustenabile O afacere bazată pe un model de Business Sustenabil Depunem eforturi pentru a atinge neutralitate climatică și Conservarea Resurselor Cultura Noastră este definită de modul în care ne tratăm oamenii! z 301 magazine operaţionale z 1 094 579 mii Euro venituri nete z 76 670 mii euro cheltuieli cu salariile și beneficiile pentru angajați z 2 274 mii euro taxe şi impozite plătite z 300 000 de clienți au trecut pragul magazinelor PENNY zilnic z 5,8% cota de piaţă z 86,24% din totalul cifrei de afaceri de la furnizorii locali z 64% produse alimentare de proveniență regională z 86,31% furnizori din România z 48% din magazine prevăzute cu măcelării z 24 articole Brand privat ecologic – „My Bio” z 17 articole în cadrul primului brand privat de dietă vegetală – „Food for Future” z 2,5% scădere consum specific de energie electrică z 2 957 MWh energie verde produsă intern cu 52 sisteme de panouri fotovoltaice z 301 magazine monitorizare online z 0 magazine proprii încălzite pe bază de combustibili fosili z 2 Certificări BREEAM Outstanding z 21 stații de încărcare pentru mașini electrice z 5 815 angajați z 106 708 ore de instruire z 89% rata de promovare internă z 56% femei în poziții de management z 320 000 euro sprijin pentru ONG-uri z 82,5 tone donații de surplus de alimente CUPRINS DESPRE NOI STRATEGIA DE SUSTENABILITATE SUSTENABILITATE PAS CU PAS SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIA, CLIMA ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy