RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Corina CRĂCIUNESCU Team Leader Quality Department Controlul și monitorizarea produselor Pentru toate produsele marcă proprie sunt stabilite specificații de produs în care sunt definite cerințele de calitate ce trebuie respectate de furnizor pe întreaga durată a colaborării. Verificarea respectării cerințelor de calitate, dar și a celor de siguranță alimentară, se face periodic prin analizarea produselor la laboratoare independente, autorizate și certificate. Tipul și frecvența controalelor analitice (analize fizico-chimice, microbiologice, toxicologice, senzoriale) sunt stabilite de departamentul Managementul Calității în baza unei analize de risc, planul de inspecție fiind supus unei actualizări continue. Pentru asigurarea menținerii unui nivel constant a calității produselor, specialiștii noștri efectuează periodic și verificări senzoriale (degustări). Avem un program de testare și verificare în laborator a tuturor produselor marcă proprie. Acestea sunt supuse unui audit intern de două ori pe an. Acest proces ocupă un rol principal în managementul calității și ne permite să stabilim cerințe specifice pentru produsele marcă proprie, pe întregul lor lanț valoric: materie primă – rețetă și etichetare – ambalaj. TESTARE PRODUSE 2021 2022 Număr produse marcă proprie testate 3 576 3 941 Produse marcă proprie analizate în laborator 1 832 635 Număr de produse marcă proprie care au necesitat îmbunătățiri senzoriale sau de compoziție 19 10 În 2022 au fost retrase de la vânzare 133 de produse. 34% din totalul retragerilor înregistrate în 2022, au vizat produsele marcă privată. De asemenea, am înregistrat 116 cazuri de nerespectare a reglementărilor privind impactul asupra sănătății și siguranței produselor rezultând în aplicarea unei amenzi sau sancțiuni. În cursul aceluiași an, autoritățile au decis suspendarea activității unor raioane din cadrul unor magazine din cauza stării de salubritate a acestora, dar aceste neconformități au fost remediate rapid și activitatea a fost reluată. ALIMENTE 2021 2022 Numărul de retrageri, produse marcă proprie 36 24 Numărul de retrageri, produse marcă private (brand) 37 41 PRODUSE NON-FOOD Numărul de retrageri, produse marcă proprie 0 1 Numărul de retrageri, produse marcă private (brand) 6 7 RETRAGERI PUBLICE Numărul de retrageri, produse marcă proprie 5 0 Numărul de retrageri, produse marcă private (brand) 4 6 TOTAL PRODUSE RECHEMATE 106 133 RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 108/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==