RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Igiena și siguranța alimentului Magazinele PENNY sunt o destinație preferată de cumpărături pentru milioane de clienți în fiecare zi, clienți care așteaptă să găsească o ofertă de produse proaspete și de înaltă calitate. Magazinele noastre sunt interfața pentru interacțiunea cu clienții astfel că măsurile de asigurare a igienei și siguranței alimentului sunt de importanță deosebită pentru noi. Ne desfășurăm activitatea în spiritul respectării standardelor de calitate și de siguranță a alimentului, în conformitate cu legislația și reglementările în vigoare și suntem în dialog permanent cu clienții, furnizorii, angajații și autoritățile. Atât la nivelul magazinelor, dar și al depozitelor care le deservesc, avem implementat, menținut și îmbunătățit continuu un sistem de management al siguranței alimentului, bazat pe principiile HACCP, documentat prin manuale care servesc drept referință pentru colegii noștri. Toți angajații beneficiază de un program de instruire periodică cu privire la măsurile de calitate, igienă și siguranță alimentară. Conformitatea cu legislația și cerințele interne ale companiei este verificată prin controale periodice, neanunțate ale tuturor punctelor de lucru, asigurând astfel un proces continuu de evaluare și îmbunătățire. Etichetarea produselor Înainte de a pune pe piață orice produs marcă proprie, experții din cadrul departamentului de Management al Calității și furnizorii stabilesc împreună informațiile de etichetare, astfel încât acestea să fie cât mai clare, simple și ușor de înțeles. Acordăm o atenție deosebită prezentării cât mai concise a informațiilor privind caracteristicile nutriționale care să permită consumatorilor, inclusiv celor care urmează un regim alimentar special, să aleagă în cunoștință de cauză. Etichetarea corectă a produselor reprezintă canalul principal de informare a clienților de la originea ingredientelor și compoziția produselor la valoarea nutrițională, modul de utilizare și eliminare a acestora. Astfel, ne asigurăm că standardele de calitate și prevederile legale sunt respectate cu strictețe pentru 100% din produsele noastre. Mai mult decât atât, pentru mărcile noastre proprii, specificațiile incluse pe etichetă cuprind parametri chimici și microbiologici și informații legate de materialul din care este realizat ambalajul. În anul 2022 au fost înregistrate 77 de cazuri de nerespectarea unor legi și reglementări în ceea ce privește informațiile comunicate și etichetarea produselor, acestea rezultând în amenzi. Incidentele au fost reclamate de către clienți sau autorități. În ambele cazuri, am verificat eligibilitatea reclamațiilor și am întreprins măsuri corespunzătoare, fie că a fost vorba de indicarea originii clare a anumitor componente din rețete sau indicația geografică exactă a anumitor vinuri. RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 110/250 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==