RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Intervenții în zona strategică Ne concentrăm pe bunăstarea angajaților noștri și, în egală măsură, ne tratăm clienții cu respect și responsabilitate. Doar împreună putem avea o societate sănătoasă și stabilă. Obiectivele noastre strategice în cadrul acestui pilon sunt crearea de posibilități de integrare socială și dezvoltare economică, oferirea de soluții pentru provocările socioeconomice și imaginea de bun cetățean. Ne axăm astfel pe trei direcții strategice: I. Dezvoltarea angajaților Lucrăm sistematic și ne poziționăm pentru viitor, pentru a atrage tineri talentați și pentru a-i lega de companie pe termen lung. Ne aflăm și anul acesta printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top 2023 în România din partea Top Employers Institute. Certificarea reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile noastre de resurse umane. Eforturile noastre au urmărit: z Continuarea programului de Leadership z Ediția a VIII-a a Campionatului de Fotbal z Dezvoltarea programului de feedback „4 luni de la angajare” z Digitalizarea proceselor de resurse umane z Talent Pool z Am dat startul unui nou program: Career Succession Planning (CSP) – Parcursul angajatului în companie z Noi măsuri de onboarding pentru îmbunătățirea rezultatelor II. Responsabilitate socială (CSR) Implicarea socială reprezintă unul dintre cei mai importanți piloni ai politicii noastre privind responsabilitatea socială. Desfășurăm o gamă largă de proiecte și măsuri menite să ajute societatea. Sprijinirea grupurilor vulnerabile, promovarea incluziunii sociale și a accesului la servicii de sănătate, stimularea școlarilor să continue studiile și dezvoltarea comunităților locale sunt ariile de acțiune pe care le abordăm. În acest sens, urmărim: z Dezvoltarea liniei strategice Investim în copii, investim în viitor! z Încheierea de parteneriate pentru implementarea etapelor acestei linii strategice III. Managementul risipei alimentare Ne străduim să reducem risipa alimentară pe întreg lanțul de aprovizionare. Ca parte a acestui efort, se lucrează la: z Reducerea risipei alimentare rezultate din operațiunile noastre z Direcționarea surplusul de alimente către organizații caritabile z Educarea consumatorului prin campanii de conștientizare Intervenții în zona operațională Pentru a respecta misiunea de dezvoltare durabilă și pentru a minimiza cât mai mult efectele negative pe care activitățile noastre le pot avea asupra societății sau a mediului înconjurător, depunem eforturi constante în următoarele direcții operaționale: „Bunăstarea angajaților”, „Responsabilitate socială”, „Comunități locale”, „Educație și conștientizare” și „Managementul risipei de alimente”. În 2022, ne-am concentrat pe dezvoltarea personală și profesională a fiecărui membru al echipei noastre. Domeniile vizate au fost: z Dezvoltarea leadership-ului și a competențelor specifice, z Continuarea procesului de mapare a parcursului profesional al angajaților, z Dezvoltarea competențelor de Microsoft Office Excel, z Dezvoltarea abilităților de comunicare în limba engleză și limba germană, z Lansarea celei de-a doua ediții a programului My PENNY Own it. z Reluarea organizării Campionatului de Fotbal în format fizic. Am continuat partenerialele cu ONG-urile. 90% din totalul investițiilor în comunitate au făcut parte din cadrul parteneriatelor pe termen lung. Ne-am implicat, de asemenea, pentru Ucraina cu donații sub formă de produse. Colegii noștri au fost implicați și direct în acțiuni de voluntariat și responsabilitate socială, cum ar fi: z Construirea Centrului Comunitar din Buftea z Plantăm fapte bune z Inițiativa Shoe Box z Bake Sale pentru colegi Realizările noastre în ceea ce privește managementul risipei alimentare: z Am crescut rata de comercializare a produselor alimentare prin îmbunătățirea proceselor de comandă automată și a fluxului de stocuri z Am extins gamele unor categorii de produse prin care oferim, la preț redus, alimente ce se apropie de data de expirare. Acestea pot fi ridicate fie direct în magazin, fie prin intermediul aplicației bonapp.eco z Am extins rețeaua de magazine partenere cu Băncile Regionale pentru alimente. GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==