RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

Dezvoltarea rețelei PENNY presupune și inovație și adaptare la nevoile și cerințele clienților noștri. Astfel, în anul 2021 am deschis 4 magazine cu suprafețe de vânzare mai mici decât un magazin standard PENNY, care oferă o experiență îmbunătățită consumatorilor prin design-ul nou și primitor. În 2022 am adăugat alte trei magazine în portofoliu, unul în Piatra Neamț și două în București, pe bulevardul Liviu Rebreanu, ajungând la 10 astfel de magazine (6 în București, și câte un magazin în municipiile Brașov, Buzău, Bacău și Piatra Neamț). Prin acest concept de ultra-proximitate care este un magazin mai mic de dimensiuni și inclus în clădirile rezidențiale ne propunem să aducem magazinul și mai aproape de clienții noștri. Magazinele sunt integrate în proiecte urbane rezidențiale existente, în cadrul cărora dezvoltăm alternative de modernizare pentru a include inițiative de sustenabilitate care pot reduce costurile de exploatare și întreținere, pot reduce impactul asupra mediului și pot crește adaptabilitatea și rezistența clădirilor. * Din care 0,44 miliarde de LEI din e-commerce. ** (Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de Retail Audit pentru Total FMCG NielsenlQ (categorii auditate, fără țigări), cote de piață PENNY Market din piață de Total Romania, în valoare, pentru 3 ani (2020, 2021, 2022). (Copyright© 2022, The NielsenlQ Company.) În anul 2022, toate magazinele din rețeaua națională PENNY au fost deservite de 4 depozite logistice centrale, dintre care cel mai recent a fost deschis în 2021 la Filiași, jud. Dolj. În ultimul an am dezvoltat parteneriatul pe care îl avem cu Glovo și am dat start parteneriatului cu Bringo. Suntem deschiși să învățăm și să experimentăm, luând întotdeauna în calcul nevoile clienților. Pe termen lung, acest lucru înseamnă transparență pentru distribuție, dar și în comunicare. Evoluția celor două parteneriate este foarte bună – finalul de an anticipand vânzări de peste 1 milion Eur pe lună, deși serviciile de livrare nu sunt disponibile pentru toate magazinele din țară – doar ce ne apropiem de jumătate dintre ele. Cifra de afaceri (mld. RON) PENNY România Cota de piață PENNY România Profitul net (mil. RON) PENNY România +32,96% +11,09% +23,58% 5,4 5,85 123 7,18* 6,51** 152 2021 2021 2021 2022 2022 2022 GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI AFACERE SORTIMENT SUSTENABIL ENERGIE, CLIMĂ ȘI RESURSE ANGAJAȚI ȘI SOCIETATE ASIGURAREA RAPORTULUI INDEX GRI & SASB

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==