RO_Sustenabilitate PENNY Interactiv

RAPORT DE SUSTENABILITATE PENNY ROMÂNIA 2022 20/250 Evoluția ponderii magazinelor PENNY în funcție de mărimea orașului Evolutia numarului de magazine 136 126 93 63 90 72 66 50 73 70 53 31 37 33 24 5 Magazine în orașe mici (între 4 000 și 25 000 locuitori) Magazine în orașe mici (între 4 000 și 25 000 locuitori) Magazine în București-Ilfov Magazine în orașe medii (între 25 000 și 90 000 locuitori) Magazine în orașe mari (peste 90 000 locuitori) Magazine în orașe medii (între 25 000 și 90 000 locuitori) Magazine în orașe mari (peste 90 000 locuitori) Magazine în București-Ilfov  2022  2021  2022  2021  2018  2013  2022  2021  2022  2021  2022  2021 PROGRES 2022 vs. 2013 +116% PROGRES 2022 vs. 2013 +80% PROGRES 2022 vs. 2013 +135% PROGRES 2022 vs. 2013 +640% Expansiunea rețelei PENNY în România se realizează conform pilonului de dezvoltare, iar creșterea numărului de magazine rezultă și în schimbarea distribuirii per mediile urbane: 126 72 70 136 90 73 37 33 STRATEGIA DE SUSTENABILITATE DESPRE NOI ȘI LANȚUL NOSTRU VALORIC VIITORUL SE FACE AZI REPERE DE SUSTENABILITATE MESAJ DIRECTORI GENERALI CUPRINS SUSTENABILITATE PAS CU PAS

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk3NjE0OQ==